Mamy telefon do ratownictwa drogowego
Niezmiernie wiele przedsiębiorstw stara się sprostać oczekiwaniom kierowców, którzy wymagają pomocy drogowej. Właściciele firm zdają sobie sprawę, że pomoc drogowa a1, a2 to niesłychanie dochodowa branża, która wymaga jednocześnie wiele zaangażowania. W rachubę wchodzi kupowanie odpowiednich samochodów, które będą pozwalały na bezpieczne holowanie samochodów, a zarówno wyciąganie ich z rowów. Zdecydowana większa część przedsiębiorstw zapewnia klientom usługi lawetą, z której korzystają przede wszystkim właściciele pojazdów będących uczestnikami wypadków drogowych. Praktycznie każdy klient za priorytet uznaje możliwie najszybszą reakcję na zgłoszenie. W rezultacie większa część przedsiębiorstw jest w stanie wysłać pracownika w żądane miejsce bezpośrednio po zgłoszeniu. W skrajnych przypadkach czas oczekiwania potrafi oscylować wokół od kilkudziesięciu minut do nawet godziny.
Usługa tj. holowanie a1, a2 sprawdza się przede wszystkim wówczas, gdy w samochodzie doszło do uszkodzenia natury mechanicznej. Znaczy to, że dalsze kontynuowanie jazdy zagrażałoby zarówno bezpieczeństwu kierowcy, jak i potencjalnej sprawności auta w przyszłości. Większość firm już podczas rozmowy telefonicznej jest w stanie oszacować potencjalny koszt związany z wykonaniem usługi. Na ogół jest on ściśle związany z ilością kilometrów, które pracownik pomocy drogowej przebędzie z holowanym autem. Czasem wyśmienitym pomysłem będzie porównanie oferty cenowej co najmniej paru firm, z jakich wybierzemy tą z najbardziej konkurencyjną ofertą.